להצעה:
0559380189

מצבות הוד השרון

תושבי הוד השרון והסביבה? זקוקים לסיוע בכל הקשור למצבות? ראשית אנו מתנצלים ומשתתפים בצערכם.

אנו בעולם המצבות, מבטיחים ללוות אתכם יד ביד לאורך המסע הלא פשוט הזה, ומבטיחים לכם לבצע אותו בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר!
מצבות בהוד השרון מוקמים בדרך כלל בבית העלמין הגדול בהוד השרון- נווה הדר, שוכן קרוב לצומת הדרכים של רחוב ז'בוטינסקי עם כביש 4.

כיום ניתן למצוא בין רחבות בית העלמין נווה הדר מגוון רב של סוגי מצבות- מצבות שמבוססות על סוגי אבנים שונות, מצבות מעוטרות אישית ועוד.

אנו נפרוש לפניכם את מגוון האפשרויות הרב ממנו אתם יכולים לבחור.

מצבות הוד השרון – סוגים שונים של שיש

כשאנו מדברים על סוגים שונים של מצבות, האלמנט הראשון שבא לידי ביטוי הוא סוג האבן.

בין סוגי האבנים הנפוצות כיום תוכלו למצוא את אבן השיש הטורקי, מצבות שיש חברון, מצבות גרניט בשלל של צבעים, אבן סלייב ועוד מגוון רחב של אבנים.

המאפיינים של כל אבן הם שונים: כך לדוגמא אבן השיש הטורקי הינה אבן יקרה ואיכותית, בעלת רמת אטימות גבוהה למים ועמידה לתנאי מזג האוויר הקיצוניים שיש בארץ.

אבן מסוג סלייב גם כן בעלת רמת אטימות גבוהה למים, והיתרון הבולט ביותר שלה הוא אורך חיי האבן הארוכים (מה שחוסך הוצאות עתידיות בטיפוח ושימור המצבה).

אלמנט נוסף שבא לידי ביטוי הוא עיצוב המצבה.

בשנים האחרונות אנו עדים לעיצובים חדשים ושונים של מצבות, החל ממצבות עם קטעים משירים שמאפיינים את המנוח, דיוקן(תמונה) של המנוח, קטעים מספרים ועוד.

בהמשך צפונה מהוד השרון נוכל להיפגש גם במצבות בבית העלמין בנתניה שבנויות פחות או יותר באותה שיטה כמו בהוד השרון.

ההבדלים בין סוגי המצבות בהוד השרון

חשוב מאוד לציין שיש לקחת בחשבון מראש את תוכן המצבה עצמה, מכיוון שיש סוגי מצבות שונות שמתאימות יותר לעבודה וחריטה ממושכת בהוד השרון.

כל סוגי השיש למיניהן, הם משטחים נוחים יחסית לעבודה וחריטה.

לכן, רוב המצבות שאתם פוגשים היום בבתי קברות הן מצבות שיש (מעבר ליתרונות הרבים האחרים שיש לאבן השיש).

אופציה נוספת שאתם יכולים להשתמש בה היא שימוש בפלטה שעליה מבצעים את כל החריטה והעיטורים ולאחר מכן מצמידים את הפלטה למצבה.

אופציה כזו אופיינית יותר לאבנים יחסית קשות, שיותר יקר משמעותית לבצע חריטה ועיצובים.

בתי עלמין בהוד השרון והסביבה

להלן רשימת בתי הקברות בהוד השרון והסביבה: בית קברות קרית שאול, בית עלמין ירקון, בית עלמין נווה הדר הוד השרון, בית עלמין טרומפלדור תל אביב, "מנוחה נכונה לכולם" כפר סבא, בית עלמין ישן כפר סבא, בית קברות מגדיאל הוד השרון, בית עלמין רמות השבים הוד השרון, בית עלמין רמת השרון החדש, בית העלמין החדש כפר נחמן ועוד..

הצעת מחיר משתלמת למצבה

אם אתם זקוקים ליצירת מצבות בהוד השרון או בכלל בכל חלקי הארץ- צרו איתנו קשר טלפונית עוד היום ואנו נדאג לסייע לכם בהקדם.

עם ניסיון של עשרות שנים בכל הקשור לעולם המצבות (עיצוב מצבות, חידוש מצבות, כיתוב על מצבות) ומאות לקוחות מרוצים – תוכלו להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות!

דילוג לתוכן